nedeľa 30. augusta 2015

Dnešný outfit

Ahojtee :)

Toto je môj dnešný outfit. Je jednoduchý ale je na ňom jedna vec ktorá nieje až taká jednoduchá a to je výrazný náhrdelník. Mám ho moc rada.  Náhrdelník sa kombinuje buď to s jednoduchými vecami alebo taktiež s výraznými. Milujem výrazné náhrdelníky. Sú tak krásne a vedia oživiť každý outfit. Milujem all black outfity...:) a k takému sa najviac hodia farebné a výrazné doplnky... Aj ja som sa ešte kedysi bála nosiť výrazné náhrdelníky ale keď som uvidela jedno video od Petrylovelyhair (link bude nižšie medzi informáciami) v ktorom som uvidela ako nosiť výrazné náhrdelníky. Vo videu vám Petra ukáže ako náhrdelníky kombinovať. Nebojte sa oživiť váš outfit takýmito doplnkami. :)))


Na obrázku si môžete všimnúť z čoho sa skladá môj outfit. Sú to zasa kraťase s vysokým pásom, klasické biele tielko, šedé tenisky a stredobod celého outfitu... Náhrdelník :)) môžete si všimnúť že outfit je naozaj oživený. 
  

Potom v kozmetickej časti som použila špirálu o ktorej som robila recenziu (link bude nižšie medzi informáciami) rúž od Makeup Gallery (13 pink pop), lesk od essence (XXXL longlasting lipgloss-05 velvet rose)gél na obočie od essence (make me brow-02 browny brows). Ďalej som použila voňavku od Victórii Secret (Body Mist-passion struck), Garnier Neo, krém na ruky od Dermacolu s vôňou limetky a hrozna (aroma ritual) a Toni & Guy sprej ktorý vám dodá objem a keď si ho aplikujete vyzeráte ako keby že ste vyšli z mora.
Na prvom obrázku je outfit bez náhrdelníku a na druhom s náhrdelníkom. Ja mám veľmi rada tento outfit aj bez náhrdelníku ale s ním je to tiež veľmi pekné :))
Týmto obrázkom som vám chcela ukázať že aj v zime sa dá nosiť takýto farebný náhrdelník. Iba tak že vymeníte za kraťase legíny a pridáte svetrík pokiaľ by bola zima. :)) 

Tak dúfam že sa vám tieto outfity páčia :))

rúž: ten mám od kamarátky
Body Mist: letisko
garnier Neo: asi DM
Krém na ruky: DM
Náhrdelnik: Ebay (už ho tam neviem nájsť) 
kraťase: Terranova
tielko: Terranova 
legíny: Primark
svetrík: Shana 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára