štvrtok 27. augusta 2015

recenzia

ahojte :)

Dnes vám budem recenzovať tuto špirálu.
Je to špirála od essence-multi action mascara.
Ten štetček nie je ani taký hrubý čiže si viete so špirálou namaľovať aj dolné riasy.

Je to moja veľmi obľúbená špirála. Aj keď sa nemaľujem každý deň ale keď už sa maľujem 
tak hneď siahnem po tejto. Je to špirála ktorá dodá mojim riasam objem zároveň ich predĺži a k zalepeniu sa to vôbec neblíži :) Čiže môj názor na túto špirálu je veľmi dobrý kedže spĺňa všetky moje kritéria.

Odporúčam vám ju. Ale je to na vás či si ju kúpite. Vám napríklad vyhovovať nemusí veď predsa každý máme iné riasy a ja ich mam už aj celkom od prírody také dlhé. No má ju aj moja sestra a jej vie spraviť naozaj krásne riasy čiže to môže byť aj od človeka ako si ju vie dať. Ale pokiaľ hľadáte špirálu s ktorou si viete spraviť či už dramatické alebo len jednoduché riasy tak určite skočte po tejto. (stojí okolo 3 eurá) 

fotky- spravené na Nikon L840

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára