utorok 1. septembra 2015

Ahojteee :)))

Dnes tu máme zasa outfit :))
Je to veľmi vzdušný a pohodlný outfit :) Nosím ho veľmi rada a často. :D Je to dosť nefarebný outfit. Tento štýl trička sa mi veľmi páči. Kde máte dosť vykrojenú zadnú časť a vidno vám chrbát.
Môžete si všimnúť že na obrázku sú klasické čierne legíny a to tričko o ktorom som vám už hovorila. Legíny sú trojštvrťové a to sa mi na nich veľmi páči. Vidno vám aspoň kúsok nohy a v takých teplejších dňoch kedy je vonku 26-28 stupňov tak vám je dobre :D Ešte sa vrátime k tričku. Je veľmi vzdušné, príjemné a trošku kratšie čiže aj toto je menší pomocník pri teplejších dňoch. 

Takto nejako to vyzerá na mne :)) snáď vidíte že je to tričko trosku kratšie. Na obrázku nieje vidno že sú to trojštvrťové legíny ale sú. Náramky som vám neodfotila lebo ich nosím každý deň (bez ohľadu na to či sa to k outfitu hodí alebo nie).
Teraz môžete vidieť ako to vyzerá o zadu Myslím že je to pekné oživenie takéhoto outfitu a hodí sa to každému.
Z doplnkov som si vybrala kabelku klasickú čiernu. (ako inak :DD) Modré Conversky ktoré úplne zbožňujem. (aj keď už sú veľmi zničene :(((...) A slnečné okuliare ktoré som spomínala v prvom outfite. 
A z kozmetiky tu mám pár vecí. Voňavku od Adidasu (get ready), paletku z Primarku (nude tiene), gél na obočie od essence (make me brow-02 browny brows), rúž (asi Lidl- 23 perfect pink) a štetec ktorým som nanášala tiene :)))

Tak dúfam že sa vám outfit páči :))

tričko- niekde z internetu
legíny- Tally Weijl 
kabelka- Carpisa
slnečné okuliare- Ebay 
voňavka- DM
gél na obočie- DM
paletka- Primark
rúž- (asi) Lidl
štetec- sada z Ebay 

Ďakujem Paaa :)) <333

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára