štvrtok 27. augusta 2015

Ahojte :)



Toto je môj veľmi obľúbený outfit. Milujem kraťase s vysokým pásom a topy takéhoto 
strihu. Myslím si že sa to k sebe hodí kedže tento top je trošku dlhší ale prednú časť ma vykrojenú tak to pekne padne do tých kraťasov. 















Okuliare sú klasické čierne ale čo je na nich zaujímave je že na boku majú veľmi tenký, strieborný pruh. Kraťase s vysokým pásom som najprv nemala rada. Ale hneď ako som si obliekla tieto tak som sa do nich zamilovala sú veľmi pohodlne čiže s nimi môžete robiť všetko napríklad stojky mlynske kola a tak :DDD.
Ďalej som v outfite zvolila ten top o ktorom som rozprávala už na začiatku. Je to top pri ktorom by som ja osobne zvolila podprsenku bez ramienok alebo len taký pás kedže v zadu je to dosť odhalené. Potom som si už dala iba šedé tenisky. :))
tričko-new yourker 
kraťase-terranova
topánky-deichman

dúfam že sa vám outfit páči :))) tak Ahojtee

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára