streda 3. februára 2016

Nákupy za mesiac január (oblečenie)

Ahojtee :)

Dnes tu mám pre vás príspevok po trošku dlhšom čase. Ale tak snáď vám to oplatím takýmto novým konceptom a to nákupy. Budem sa snažiť každý mesiac... Teraz to rozdelím do 2. častí :)
1. oblečenie (dnes)
2. kozmetika (zajtra)

Prvé čím začnem sú rifle. Dlho som si nekúpila žiadne roztrhané rifle a tak som si zašla do Tally Weijl a tam ich mali plno <3. Tak som sa tam kukala, ale žiadne ma nezaujali, no potom ako by mi to blyslo do očí . Veľmi sa mi páčili, ale tá cena nebola moc pekná ako oni, no nemohla som ich tam nechať. Nakoniec ani nemali moje číslo mali 38 ale ja mám tak 34-36. Rozhodla som sa, že si ich kúpim, ale tie 38. Na fotke nevidno že sú mi veľké ale naozaj sú(stále mi padajú).

Ďalšie rifle sú úplne klasické tmavé. Mám takých plno, ale tieto ma naozaj zaujali. Na fotkách nie sú až také pekné, ale mne sa páčia. Sú z Bershky a tieto neboli až také drahé. Moc k nim komentár nemám, však pozrite si ich sami. 

Ďaľšie a posledné rifle mám takisto z Bershky a sú mi tiež trošku veľké, no sú s vysokým pásom a také som potrebovala čiže ma nezaujímala cena ani nič. Nosím ich hlavne keď mam Crop Top takže nie moc často, no také rifle sa hodia vždy. Na fotke nie sú moc priaznivé, ale na živo sú pekné.





Teraz vám tu budem pridávať už len fotky rôznych tričiek čo som si kúpila, lebo by to bolo na dlho..



 Toto tričko je z Pull and Bear. Je trošku "Croplé".


 Vpredu normálny a vzadu je z látky ako sú blúzky.
(terranova)


Úplne klasické tielko, ale v takej khaki farbe.
(new yorker)

 (primark)







(sinsay)    (bershka)

 


                                                                  (sinsay)

(new yorker)




sveter (primark)













(adidas)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára