nedeľa 7. februára 2016

Denný Maku-up

Ahojtee :))

Tak dnes som sa rozhodla napísať príspevok o mojom dennom make-upe. Je dosť jednoduchý, kedže si nerada robím nejaké zložité tiene. Používam v podstate iba korektor, ceruzku na obočie a jemný rúž. V tomto príspevku vám aj budem hovoriť ceny, čiže sa dozvieme koľko stojí môj denný make-up. Poďme na to! :)



Ideme po rade....
Prvé čo používam je tento korektor od Essence, je vysoko krycí a dosť svetlý čiže úplne pre mňa.
Mám sem tam nejaké to akné, ale není to nič hrozné :) však to máme každý. Zakryjem najprv to a potom idem na kruhy pod očami, ktoré nemám až také veľké, ale tak pre istotu.
cena: 2,19 € (59,21 CZK)







Ďalej čo si nanášam je trošku hutnejší korektor a to tento od Catrice. Je to dosť slávny korektor s názvom Camouflage Cream. Dávam ho keď mám väčšie akné. To sa stáva tak raz za dva mesiace, ale mám rada keď si ho dám, prepudrujem a idem nič viac.
cena: 3,19 € (86,25 CZK)








Všetko treba prepudrovať :)
používam púder od Rimmel London. Je skvelý, môžete vidieť že ho mám už v zlom stave, ale aspoň je vidieť že ho používam.
Cena: 4,00 € (108,15 CZK)











Po pleti sa presúvame k obočiu a to si nerobím nejaké zložité.. Iba si ho trošku doplním touto skvelou ceruzkou od Catrice, ktorá nesie veľmi "zložitý názov"  EYE BROW STYLIST :D
Je praktická aj na cesty. Má skvelý štetček, ktorým to obočie zjemníte, čiže zasa super vec pre mňa :)
cena: 2,59 € (70,03 CZK)







Posledný produkt ktorý používam je jemný rúž z Oriflame. O ktorom som vám písala v minulom príspevku (dole bude odkaz, na ktorý kliknete a môžete si prečítať). Niekedy ho pretriem leskom.
cena: 3,99 € (107,88 CZK)








Už iba pomôcky a to Beauty Blender, ktorý mám z Primarku a áno je veľmi špinavý, ale bojím sa ho umyť. No už sa na tom pracuje :D
cena: 1,50 € (40,56 CZK)
Štetec na púder takisto z Primarku.
cena: 2,00 € (54,07 CZK)
Štetec z Ebay, ktorým zapudrujem nejakú tu vyrážku, aby to bolo lepšie zakryte a viac vydržalo.
cena: (sada z ebay 2 € 4ks)
         0,50 € (13,52 CZK)




výsledná cena 19,96 € (539,66 CZK) čo je dosť! :D nevadí :)
Taak dúfam že sa vám článok páčil uvidíme sa v ďalšom a pá :**

o veľa produktoch píšem v článku- http://www.fashblog72.blogspot.sk/2016/02/nakupy-za-mesiac-januar-kozmetika.html






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára