sobota 6. februára 2016

nákupy za mesiac január (kozmetika)

Ahojte :)

Dnešný príspevok sa bude týkať kozmetiky ktorú som si kúpila za tento mesiac :)
Nieje toho veľa, ale aj tak som to musela rozdeliť do 2. častí.
Tak poďme na to :)


Prvé čo tu máme je vysoko krycí korektor od Essence. Z kolekcie All About Matt!
Mám ho v odtieni 10 matt beige a sedí mi perfektne :) Swatchovať som vám ho nechcela lebo sú iba dva odtiene a každý je do iného podtónu, ja mám skôr teplý podtón.








 Ďalší korektor ktorý som si kúpila je korektor od MACu.  Tento používam skôr pod oči a je naozaj skvelý, samozrejme nie je až tak krycí a hutný, ale skôr vlhký :D (ak to tak môžem nazvať). Mám ho v odtieni NC15 a tiež mi sedí perfektne :) Áno viem je to NCold15 čiže studený podtón ale mne to nevadí.. nechcela som v tej predajni byť dlho čiže som zobrala ten ktorý sa ku mne hodil :D






Túto vec som si nekúpila v kamennom obchode. Pozerala som stránku Aliexpress a našla som tam túto paletku korektorov :). No chcela som to vyskúšať, tak som si ju objednala :D (zložité čo).
Nebola ani drahá a mať tak po kope všetky odtiene korektorov je úžasne. Ako na kontúry na zakrytie, hilighter, (pre mňa) lícenka a na pupáky zelený zjemňovač, alebo ako by som to nazvala.







Nutne som potrebovala ceruzku na obočie. tak som si zašla do DM a prešla som všetky, ale všetky stojany a jediný ktorý ma zaujal bol Catrice. Vedela by som pri ňom stáť aj 5hod ale nemohla som... no moja kamarátka áno :D. Čiže sme tam nejakú dobu pobudli a ja som mala možnosť rozhodnúť sa akú ceruzku si zoberiem. Samozrejme vyhrala táto. A je skvelá ma dve zakončenia. Na prvej strane je ceruzka a na druhej je hrebeň. Mám ju v odtieni 040 Don´t Let Me Brow´n.




Nikdy som nemala ceruzku na pery, ale táto ma zaujala či už svojou farbou, ale aj mäkkosťou. Je od Essence a v odtieni 06 Satin Mauve. Odporúčam vám ju.











Špirál mám veľa ale keď som videla tuto ktorá sa podobá na Roller Lash od Benefitu, ktorú si plánujem kúpiť, tak som odpadla od úžasu. Moc vám o nej neviem povedať, lebo ju nemám dlho a ani sa nemaľujem každý deň, no skúste ju a uvidíte. Je od Oriflame a nebola drahá.









Na tieto produkty nieje moc komentára. myslím že ste o nich počuli viac než dosť, no ja iba podotknem, krásny obal a úžasná pigmentácia.
HOT MAMA! lícenka s broskyňovým nádychom a krásnym shimmerom.
Bahama Mama je bronzer vážne do hneda nič oranžové. Naozaj odporúčam. :) Obidva produkty sú od The Balm







 Ďalej tu mám takýto jemný rúž ktorý ani nieje vidieť na perách. Na obrázku je moja ruka na ktorej som rúž swatchovala a je tam naozaj iba taký sheer. Rúž používam každý deň a je to na ňom vidieť že mizne :( Nič moc výdrž ale pri takomto odtieni myslím že nieje problém. Tak isto z Oriflame.









 Zasa tu máme rúž a to tento s Vampi farbou. Je z Oriflame, z kolekcie Sensual Velvet. To isté čo ten rúž pred tým ale nieje už taký jemný čiže pri aplikácii na pery pozor! Ale má naozaj krásnu pigmentáciu a aj farbu.










Linky sú pre mňa nutnosťou, ale tieto z Oriflame až tak nie. :D Kúpila som si ich na vianočný look kde som ich potrebovala. Modrá v odtieni Blue je pekná svieža farbička a strieborná v odtieni Silver je už skôr taká zastrenejšia farba.










Poslednú vec ktorú som si kúpila je voňavka takisto z Oriflame s názvom VIP ONLY. Je to krásna svieža vôňa, ktorú si každý zamiluje. Výdrž je dobrá, ale povedzme si, na každom vydrží všetko inak a tak to môže byť aj s touto vôňou :). Čiže nezúfajte a hľadajte, určite sa nájde aj tá práva pre vás :*








To by bolo na dnes všetko a majte sa pekne:))))) Inak ospravedlňujem sa za to že som nepridala príspevok predvčerom ani včera, ale mala som nabitý program a nebolo mi najlepšie. Do blogu chcem poskytovať len najlepšiu atmosféru. Tak Paa :**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára