nedeľa 6. septembra 2015

Ahojtee :))

Teraz tu je tá druhá recenzia a to na krém od Dermacolu. 

Je s vôňou hrozna a limetky. Naozaj to tak vonia čiže tento vám veľmi odporúčam. Doma máme višňový a pomarančový s čokoládou, ale tento môj mi vonia najviac. Je to iba krém na ruky ale myslím si že si ho môžete dať aj na iné časti tela. Má pôsobiť antistresovo ale to môže potvrdiť iba veľmi stresový človek čo ja nie som. 

Krém nieje nejak veľmi zafarbený, je úplne klasicky biely. Ale tá vôňa je úúúžasnááá <3 veľmi ale veľmi vám ho odporúčam alebo aspoň si choďte privoňať do DMka ako kráse voňajú tieto krémy. 


Tak dúfam že sa vám recenzia páčila. Keď máte nejaký odkaz píšte do komentárov. Aj názory na môj blog alebo ako by som sa mohla zlepšiť :)) Tak paaa :**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára