nedeľa 6. septembra 2015

Ahojtee :)

Dnes tu budú dve recenzie :) Keďže som nemala čas sa dostať ku počítaču tak vám to chcem takto nahradiť. Tato prvá sa bude týkať paletky z Primarku.
Je to veľmi jednoduchá paletka. Ale aj tak sa s ňou dajú vykúzliť mnohé líčenia.
V paletke sa naozaj nachádzajú jemné tiene. Skoro všetky tiene sú matné až na prvý v hornom rade a tretí tiež v hornom rade. V primarku je ich asi viac. Čiže keď si budete vyberať ktorú chcete tak sa radšej pozrite do vnútra lebo sa mi stalo že som pozerala hore na tabuľku v ktorej sú ukázané tiene a boli tam takéto jemné. Potom som pre istotu pozrela dnu a boli tam modré. 
Tam hore nepozerajte!!
K paletke je pridaný aj štetček. Ale myslím že keď budete chcieť naozaj pekné líčenie tak si kúpte poriadne štetce.. napr. z ebay :))
Na obrázku môžete vidieť štetček, ako vyzerá paletka z vonka a bližší detail tieňov. 
Tá pigmentácia je naozaj dobrá na to že je to paletka za 3 eurá.

Tak toto by bolo všetko :)) Dúfam že sa vám recenzia páčila. Ak máte niečo na srdci ako by som sa mohla zlepšiť alebo niečo také tak píšte naozaj ma zaujíma váš názor. :))


Nafotené na Nikon L840



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára